Sömnlöst ..

2011-02-10 12:12:58 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Igår kväll satt jag och kollade på dokumentärfilen "Dear Zachary" En riktigt hemsk film! Handlade om en man, som träffade helt fel tjej, det slutade med att hon mördade honom, efter det visade det sig även att hon var gravid med hans barn, hon blev aldrig dömd för mordet på pappan. Och hans föräldrar försökte förjäves att få vårdnanden om pojken som kom att heta Zachary . Det hela slutade med att mamman till barnet tog livet av sig själv, samt pojken. En oerhört sorglig historia. Går att se på SVTPlay, för den som inte sett den. Jag fällde många tårar vill jag lova.

Lagom tills jag skulle gå och lägga mig vaknade såklart Linus, och sen ville han inte sova mera. =/ Så där gick min nattsömn upp i rök, han vill inte äta, inte snutta, inte gosa, inte prata.. Han bara skrek :/ Vet ärligt talat inte va det va som var fel, han brukar aldrig bråka på nätterna annars. Så jag hoppas innerligt att det bara var en engångsgrej, för idag är jag mer död än levande. Nackdelen med att ha fler barn, att man inte kan sova när bebisen sover. Hade William vart på dagis så hade det ju gått, men nu är han ju inte där torsdagar och fredagar. Men jag får koka mig lite kaffe, så kanske jag piggnar till ;P

Idag har det snöat, snöat och åter snöat.. Tröttsamt! Nä nu sover Linus så jag lägger mig på sooffan o vilar en stund.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Härligt med sömnlösa nätter ;) Hoppas du får en lugn dag i alla fall då.



Ja men det är fan skitirriterande. Hugo kom ju dagen innan BF så jag hade inga sånna problem då heller men det här är ju bara irriterande. Igår la jag in telefonen i sovrummet och så hade jag tre missade samtal när jag gick och la mig, lyssnade på röstbrevlådan och alla undrade om det hade hänt någonting. Suck Jag hör av mig liksom... ^^

2011-02-10 @ 14:29:10
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men din stackare, kom jag och störde precis när du tänkte vila lite......

2011-02-10 @ 16:37:12
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback