Söndag 110102

2011-01-02 12:51:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så vart det Söndag igen.. Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på . Det blir nog rätt lugnt, varenda en ligger ju typ i magsjuka nu =/ Ja inte vi då, inte ÄN! Den kommer nog till oss också så småningom. Jag är ju superkänslig för just magsjuka. Enda fördelen är väl att man tappar i vikt ;P Haha! Men mindre trevligt att kräkas och behöva göra Nr. 2 hela tiden. men men, får vi det så får vi det. Inte så mycket att göra åt saken just då...

William är ledig nästa vecka också från dagis, men sen drar det igång för honom igen =) Veckans planer då? Imorgon fyller min underbara Sara 20 år! :-) Tisdag ska jag och barnen fika med Anna. Hennes stora pojke och min William går på samma dagis, passande nog så heter båda William :-) Hehe!! Sen har vi inget planerat förrän till helgen, då det är kalas för Sara :) Ska bara hitta nåt passande till henne också. Så kom med tips vad man köper i 20-årspresent? Det står helt still.

Nu sover Linus så jag ska passa på att mysa med min stora pojke :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

presentkort på älvhögsborg

2011-01-03 @ 06:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback