Jeans

2011-05-26 21:32:40 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så var ytterliggare en dag förbi.. Dagen har bestått av lek & bus med Sara & Nicolina. Vi gick hem till dom efter att Linus vilat en stund på förmiddagen, ingen lång stund som vanligt. Vet inte varför han inte har ro till att sova på dagen, men det går verkligen inte mer än ca 15-20 min. Och en bebis på 7 månader behöver lite mer sömn på dagarna än så, men går de inte så går det inte.

När Jörgen vaknat åkte vi ner till ICA Maxi för lite handling. Linus behövde mat, gröt, tvättlappar & blöjor. Han har blivit en riktig grötkille, har hittat en gröt han fullkomligt älskar. Nestlés fruktgröt från 8 månader. Han slukar den som om han aldrig sett mat förr :P Haha! Lilla sötkorven. William har vart jätte trött & grinig hela eftermiddagen, vilket resulterat i en hel del trots och "jag skiter i vad ni säger" typ.

Somnade gjorde han strax efter 18 men jag hade inte väntat mig nåt annat heller. Kanske han är pigg & glad imorn när han vaknar. Just nu sitter jag och tittar på det sista avsnittet av Greys Anatomy, orkade inte hålla mig tills nästa vecka, fast jag tittar nog på det ändå. :P Blir nog i säng ganska tidigt idag, för jag är rätt så trött ;)

Imorn ska vi åka en sväng till Överby och kika! Jag ska inte ha nåt direkt mer än ett par leggings. Annars vette tusan vad som händer, Jörgen går av sin nattvecka imorn bitti, men sen ska han jobba helgen som vakt. Kanske kan berätta nåt som gör Jörgen nöjd med, Linus har sagt pappa ;P Han skulle ju säga mamma först, men nepp det blev pappa istället. Får väl ge han detta denna gången, William sa iaf mamma först, sådeså! ;) Haha! Så nu är han jätte stolt =P

Klämde även i min tjocka kropp i ett par jeans idag, det enda jag hade rent för tillfället, och dom satt väl "bra". Men jag känner mig så obekväm i jeans. Nej, nu ska jag fortsätta titta på Greys :)


Kommentarer
Postat av: nalle333

Hoodtröjan du har på dig gillade jag skarpt! :)

2011-05-27 @ 12:44:43
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: EMMA, Oliwers mamma

vart ser du den tjocka kroppen????

2011-05-27 @ 22:42:42
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback