Torsdag - 110512

2011-05-12 06:13:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vill börja dagens inlägg med att säga Grattis till Nicolina på 2-årsdagen! Natten har varit bra, Linus har sovit mellan 18-05 utan uppvak för mat. Så inatt har jag fått en hel natts sammanhängande sömn. Var tom ganska pigg vid 05 när han vaknade, men klev inte upp förrän vid 05.30 :) Så nu sitter vi i soffan och morgonmyser, Linus springer runt i gåstolen och jag & William tittar på Pippi Långstrump .

Idag ska vi gå en sväng till Öppna Förskolan så William får leka lite när vi inte har nåt dagis att gå till . =) Kan ju behöva springa av sig lite energi. För energi är nåt han har gott om. Önskar jag hade hälften så mycket energi  som honom, tänk vad saker jag hade fått gjort då. Men så är det väl när man är en liten energisk kille på snart 4 år. :)

Nej bäst att jag tar bajsolle nu, det luktar inte direkt blomma här nu ;)

 

Liten William


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback