Finbesök

2011-10-16 20:46:25 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så vart det söndagkväll här hemma.. Ja i alla andra hem för den delen också ;)
Imorse tyckte mina skruttar att 6 var en bra tid att gå upp på, det tyckte inte jag. Men det bestämmer ju dom, inte jag! Så de var bara att så snällt pallra sig upp ur den varma goa sängen.

Framåt lunchtid fick vi besök av min underbara bror :) Då stog det lek & bus på schemat, kan man lugnt säga! Både William och Linus har vart JÄTTE spralliga, haha! Alltid lika kul att få leka med morbror =) Jag & Jörgen passade på att åka och handla själva när Hasse var här, och sen gick alla ut och sparkade fotboll förutom jag och Linus som stannade inne och grejjade lite :) Lite middag fick det bli innan Hasse åkte hem till Göteborg igen.

Barnen är lagda sen en stund tillbaka, och jag har hängt lite tvätt, plockat undan alla leksaker. Jörgen står och bakar bröd, och jag ligger i soffan och tar det lugnt . Precis som det ska vara med andra ord . Hehehe. Imorn är det föräldrafika på Neonatalen. Så lite fika får jag ta med mig. Kanske skulle ta med mig lite nybakat bröd, kanske uppskattas hos föräldrarna. Under tiden får Linus vara hemma och busa med sin pappa :) För sen ses dom inte så mycket denna veckan, för det är Jörgens nattvecka. :/ Trist men så är det. Vi ska nog lyckas hitta på lite saker ändå denna veckan :)

 

Linus nya overall från Polarn & Pyret :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja precis dom är så tjocka så. :) Ska ta med dom till dagis tänkte jag. :)

2011-10-17 @ 11:29:04
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Angelica

Polarn o pyrets overall tillsammans med kaxoverall ifrån kappahl kom på topp tre i overalltestet. Så ni gjorde ett bra val!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback