Nittonde April

2012-04-19 11:51:19 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Torsdag redan .. imorgon är de fredag !
Barnen är på dagis. Idag skulle William och dom andra stora barnen gå till skogen :) Och jag sitter här hemma, har suttit halva morgonen och svurit mig vansinnig över en IVP jag skulle göra enligt VIPS modellen, men tillslut fick jag till det (tror jag) Ringde fast och frågade min brorsa hur jag skulle göra, och efter att han förklarat blev det lite enklare. Då fattade jag iaf lite granna. Men nu är det arbetet inlämnat och jag har lämnat in en liten komplettering på mitt Missbruks arbete och ytterligare två i HSV.

Så imorgon kan jag ta helg med gott samvete! :) För denna veckan har jag vart riktigt flitig. Nu ska jag påbörja ett nytt arbete i HSV. Och sen har jag provtagningar på måndag och sen är det ett arbete i PTSD. Sen är det inte så mycket kvar i kurserna, men snart dags att söka för nästa termin då det blir ännu mer plugg. Vet dock inte vilka kurser jag ska välja än, men de ger sig. Måste kolla igenom vilka det är som är kvar nu.

Nej, jag får nog äta lite lunch nu =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Åh, ptsd! Såå intressant! Fast något ännu intressantare är att läsa om ångest & stress ;)

2012-04-19 @ 19:10:49
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback