Onsdag - 120404

2012-04-04 23:04:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll ! :)
Haft en riktigt härlig dag idag! Dock inte så mycket pluggande, mer än att skaffa mer material till mitt arbete, så jag har varit på biblioteket idag och lånat en bok om ätstörningar som jag ska plöja mig igenom, men inte idag. Det orkar jag inte. Sen har jag umgåtts med min underbara vän Sara ♥

Sen gick jag och Linus och hämtade William på dagis, han hade påskpysslat så fint, ska se om jag kan ta kort på de imorgon, så ska jag visa er! Han va även och lekte en stund med Nicolina innan vi gick hem för att äta middag som pappsen hade fixat till oss. Sen somnade på grabbarna tidigt, Linus somnade redan strax efter 18 idag och William inte så långt därefter. Måste vara hårt att gå på dagis, men nu väntar ju oss långledig. Ja, iaf för barnen.. Jörgen jobbar hela påskhelgen :/ Tråkigt! men men, så är det .

Nej nu ska jag sova, imorn ska båda grabbarna till dagis! :)


Kommentarer
Postat av: jeanette

Snubbla in här och ser att du bor i Trollhättan. Själv bor jag i Frändefors och är oxå tvåbarnsmamma =) Kika gärna in på min blogg om du har lust =) Ha en bra kväll

2012-04-05 @ 18:58:26
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback