Kalas hela helgen

2012-08-26 09:27:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Gud det är så mycket nu! :) Igår var William på kalas hos sin kompis Rasmus. Undertiden han va där gick jag hem och la Linus för middagsvila. Fixade iordning lite hemma och sen vid 14 kom tjocka släkten för att fira Williams födelsedag ♥ Han fick mycket fint, lego, bilar, målarböcker, pennor, spindelmannen väska och mask o lite sånt :) Han va superduper nöjd med alla sina paket. Men bäst var nog att alla kom :) Han sa tom till sin farmor "jag behöver inte mer än 2 paket farmor" :) Goooing!
 
Efter att alla åkt hem så städade jag lite, och sen la jag barnen. För då hade klockan hunnit bli såpass mycket, men jag satt inte vaken så värst länge jag heller, utan gick och la mig strax efter 21. Jösses va trött jag var. Halv 7 steg vi iaf upp idag. Och idag är det barnkalas som gäller! :) Skönt när de är över sen. Haha ^^ Men bara två månader kvar tills nästa unge fyller ^^
 
Här kommer lite bilder från självaste födelsedagen! :)
 
 
 
{ öppnar paket på morgonen }
 
 
 
{ väldigt glad för sin spiderman bil }
 
 
{ våran nyblivna femåring ♥ }
 
 
{ William bestämde middag }
 
 
{ och tårta till efterrätt }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback