Magsjuka X2

2012-12-08 22:18:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Någon mysig fredagkväll blev de då inte. Gick upp för att säga till William som sov i våran säng att han måste gå upp och kissa, ser att han spytt ner våran säng =/ Jävla skit tänkte jag. Sen började han hulka och hulka en bra stund, för att sen somna om. Då började de ur den andra änden istället på han. Och sen kom de från båda ändarna samtidigt. Stackarn låg och skrek "Hjääälp mamma, jag tror jag dör nu" Stackars liten! Han tycker att det är sååå äckligt att spy. Va bara att försöka sova lite emellan han behövde hjälp på toaletten, men vi fick sova ett par timmar iaf. 
 
Jag drabbades dock av ett äckelpäckel illamående =/ som störde min nattsömn. Svårt att komma till ro när man mår så illa. Anw, vi gick upp vid 06.30 idag. Raka vägen från sängen ner till soffan och sen va de min tur att bosätta mig på toaletten för att hulka. Och så har vi hållt på idag. Tack o lov så gick det över ganska fort för min och Williams del. Och jag mår "hyfsat" ok. Känner mig lite bakis, antar att det är för att man är lite uttorkad efter vätskeförlusten, men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar pigg & alert imorgon :) 
 
 
Vi bäddade nere i vardagsrummet igårkväll
 
 
illamåendet från helvetet
 
 
en sjuk mamma, en sjuk storebror och en sur lillebror då kan de se ut såhär xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback