Fin besök

2012-07-06 22:29:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft besök av morbror Hasse! =)
Barnen har vart överlyckliga! :) Va ju ett tag sen vi sågs nu, så det va på tiden. Men även på tiden att vi tar oss till Göteborg nu känner jag och hälsar på honom. Får kolla på det med tanke på att han jobbar ganska mycket. Med sig hade han en liten överaskning till barnen . En POOL :) Vilket va jätte poppis, ja inte från Linus kanske.. Då han avskyr att bada men William tyckte det va skoj. Synd bara att det inte va badväder :/ Men solen kommer väl förhoppningsvis tillbaka igen så vi får använda den :)
 
Annars har det vart fullt ös. Dom har lekt och tjoat, kört träningspass till Mora Träsk. Vi åt en god middag tillsammans innan Hasse åkte hem och då hade jag en VÄLDIGT ledsen liten Linus som inte alls ville att morbror skulle åka hem, helst skulle han följa med morbror hem och lämnat mig och William här. Så det va en hel del tårar som rann ner för vår lillkilles kinder ikväll =( Men ett gott tecken att han trivs med sin morbror iaf ♥
 
Sen hade jag två trötta killar som somnade på stört! :) William skulle vara vaken och se på film men de tog inte många minuter innan ögonlocken hängde tungt på honom :) Haha! ♥
 
 
Sociala klubben ↑
 
 
Ambulans utstyrseln åkte på och barnen tyckte de va super skoj :) ↑
 
 
Bästa morbror ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback