Måndag - 120702

2012-07-02 19:50:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Första dagen på sommarlovet är gjord!
I förmiddags tog jag med mig William och gick hem till Sara för lite lek med Nicolina. Gick hemåt när det var dags för lunch, sen har dagen rullat på. Linus har inte sovit någon middag idag så han va dödstrött. Stendäckade med en gång, han ville sova redan vid 16 men de fick jag hindra honom ifrån. Locka han med lite annat, annars hade vi haft en kul kväll/natt :P Och så kul ska vi inte ha det :P Haha!
 
Jörgen jobbar nu och jag har precis nattat barnen. William har vart ute hela eftermiddagen och lekt. Och även Linus och jag gick ut en sväng och lekte på baksidan. Hoppade lite stutsmatta och han "klippte" gräset ;) Har precis plockat undan lite och satt mig här för att uppdatera lite, tänkte jag skulle sätta på en film och blega på tills Jörgen kommer hem.. Finns inte så mycket annat att göra just nu. =)
 
Vad hittar ni på så här i juli månad? Har ni semester eller jobbar ni fortfarande? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback