Tisdag - 120320

2012-03-20 14:35:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag blir lilla skruttas 17 månader ♥
Tänk va tiden går fort när man har roligt :) Williams koppor har torkat ut nu, skönt! Han va så himla besvärad av det igår, och nu är de jobbiga helt bortblåst. =) Men han får hålla sig hemma resten av veckan ändå. Så får han gå på måndag iaf :) Förhoppningsvis kan han även gå på sin kompis kalas på lördag. Men vi får se hur det artar sig.

Sitter och försöker få lite plugg gjort i mitt psykiatri arbete, Jörgen och barnen är iväg en sväng. Så man får passa på medans de finns lite lugn och ro här hemma, men givetvis har jag lyckats dra på mig en förjävlig huvudvärk. Och då känns de inte så ultimat att sitta och plugga, men jag är så illa tvungen så. Får se om lite kaffe hjälper ;)

Idag har jag även lyckats få ett avföringsprov av Linus, så de har jag vart och lämnat in på barnmottagningen, på fredag är prick & patch test och sen väntar vi bara på remissen till svett testet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback