Andra Oktober

2012-10-02 15:04:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tisdag redan :) Igårkväll fastnade jag framför Dr. House! Aldrig sett serien innan, men nu är jag helt stuck i den. Men jag älskar ju sjukhuserier, så denna passar mig som handen i handsken. Redan plöjt igenom halva första säsongen, så jag vet ju vad jag ska göra ikväll när barnen har somnat :) Har suttit hemma hos Sara och pluggat idag, fått in ytterliggare en uppgift så nu ligger jag rätt bra före i min planering. Kanske skulle dra ner lite på tempot men njaaaee.. ? Vi får se!
 
Snart dags att hämta hem huliganbarnen! =) Och fixa mat, va tusan ska man äta idag då? Alltid samma visa VARJE dag. Vad ska vi äta? Jag ska fan börja skriva matsedel inför veckan som kommer så jag vet, slipper jag stå där varje dag och klia mig i huvudet för att jag inte vet vad jag ska laga för mat. Jörgen är inte hemma förän vid 18 så jag kan ju inte låta stackarna vänta tills han kommer hem. Men fisk kanske? Och äggsås.. Hm, tåls att tänka på en liten stund till ^^
 
Nej, nu får jag sätta fart här! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Matschema kör vi med. Kanon smidigt och vi har sänkt våra matkostnader med 1500 kr i månaden :)

2012-10-03 @ 11:02:22
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback