I'm back!

2012-10-15 12:37:00 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Haft en helg off bloggen! :) Skönt, men nu är jag tillbaka ! :)
I helgen har vi varit på Stenungsbaden . Och bara haft det gött! Träffat massa underbara människor och njutit. Underbart att få lite egentid med min fina man ♥ En helt underbar svit hade vi och allt var bara på topp. Igår var vi och åt av den goda hotellfrukosten och sen gick vi ner till rummet igen för att sova en stund till ;) Hehe, man får passa på när man är barnfri ! =)
 
Nu är vardagen här igen. Barnen är på förskolan och jag sitter och pluggar. Precis gjort en komplettering i Specialpedagogik och fått in ett arbete i hälsopedagogik. Så det går framåt men finns fortfarande en hel del att beta av. Sen är det massa prov nästa månad som jag måste plugga till. Hoppas det ska gå vägen. Annars har vi nte gjort så mycket. Somnade igår när jag skulle lägga Linus, med kläder och allt på, och så sov jag hela natten ! :-P Knasigt! Haha..
 
Vad har ni gjort i helgen för skoj? =)
 

 
En liten bit av rummet. Utsikt över havet ♥
 
 
me .
 
 
lördagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

snyggo!

2012-10-15 @ 13:30:04
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Anna

Är spa bra där?

Svar: Ja det är jätte bra
Marie

2012-10-16 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback