Linus 2 år

2012-10-20 10:29:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag är det ingen vanlig dag för det är Linus födelsedag! HURRA HURRA HURRA! :D
Hela natten sov prinsen i sin säng, vi har satt hårt mot hårt nu, att han ska sova i sin säng och inte i våran, visst det är jätte mysigt att sova brevid han ibland, men när man vaknar upp var och varannan dag med nackspärr och knappt kan röra sig för man legat så konstigt då är det inte lika mysigt längre och jag tror att det är bra för oss alla att han sover i sin säng och vi i våran.
 
Till 7 sov han imorse :) Sen gick vi ner och han fick välling och en ny blöja. William kom ner efter en stund han med och åt frukost. Jag tog mig en kopp te och sen satte vi oss i soffan för att mysa! :) Jag och William sjöng en truddilutt för Linus som strålade av glädje :) Några paket har han inte fått än, utan vi väntar på att ge honom dom tills Jörgen vaknat. Han vill ju också fira sina prins ♥ Och det går ingen nöd på Linus han har fullt upp ändå. Hittils har vi hunnit med att baka tårta, båda barnen hjälpte till. Stog på varsin stol i köket och smetade på grädde och dekorerade med godis. Och nu bakar vi cupcakes och barnen äter frukt :) Så blir det lite minikalas idag! :)) Linus farmor & farfar kommer en sväng senare :)
 
GRATTIS älskling på födelsedagen ♥
 
 
nyfödd Linus
 
 
första mötet ♥
 
 
Linus tårta
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

grattis Linus från mig och grabbarna =)

2012-10-20 @ 11:07:44
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Maria

Går verkligen fort. Var inte alls länge sedan jag följde din växande mage

2012-10-20 @ 11:26:57
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback