Gästbloggar

2012-09-14 21:23:50 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Idag gästbloggar jag hos MelissasPrinsar - så checka in mitt inlägg på hennes blogg :)
Idag har barnen vart lediga från förskolan, rätt skönt för det har vart världens höstrusk hos oss idag. Regnet har vräkt ner och blåst storm. Och jag mitt smarto glömde ställa in vagnen igår, så den har stått ute hela natten, behöver jag berätta hur blöt den va? Tror inte det va.
 
Annars har dagen vart lugn :) Vi har myst i soffan medans regnet smattrat mot rutorna. Njutit av att vi inte haft en massa måsten. Men efter Linus sovit middag tog vi bussen ner till Överby för lite matintag på McDonalds :) tyvärr gick inte resan dit smärtfritt. Linus gnällde och grinade över allt. Grina för han ville ha den lilla vagnen och inte den stora, grina för att han inte fick springa i bussen. Grinade för att det tog tid innan maten kom, sen åt han och då va det bra tills han ätit upp sin hamburgare då grinade han igen för det hade inte William gjort. Sen va det pest och pina att få sitta i vagnen igen, sen bajsade han när vi va inne på ICA Maxi. Måste vara jobbigt att heta Linus och inte få sina vilja igenom? Han må ha en stark vilja men det har jag med!
 
Handlat fick vi gjort iaf. Och sen hämtade Jörgen upp oss efter att han slutat jobbet. Nu sover iaf mina små monster och jag har lagt mitt til rätta i soffan, ska strax sätta på det senaste avsnittet av SoA :)
 
Hoppas ni har en fin helg! :)
 


 
{ William talade om för mig imorse att han och linus är bröder som alltid kommer ställa upp för varandra och finnas där för varandra för dom älskar varandra sååå mycket, då smälte hjärtat ♥ }
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack tack! =)

Åh sån härlig kommentar! Leo brukar komma fram och säga att jag och Livia är hans! =)

2012-09-14 @ 21:45:46
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Moa

Hehe ja det är de verkligen! =)
Leo blir 3 i december och Livia är snart 7 månader! =D

Läste att ni haft en tuff gravtid och början på andra barnet?! Allt bra nu?

2012-09-14 @ 21:53:32
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

visst är det härligt med gnälliga o griniga ungar ;) hehe :)

jo allt är bara bra, i helgen ska jag jobba o åter jobba, om jag inte blir sjuk då resten av familjen ligger sjuka =(
va ska ni själva hitta på? :)

kramar

2012-09-14 @ 22:06:40
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: -> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

hejhej så fin blogg! :)

2012-09-15 @ 08:00:04
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: Moa

Nää jag förstår det, det är så hemskt!
Livia var också tillväxthämmad, hon var 33% för liten när de satte igång mig (v39+2) hon vägde 2435g och var 45 lång. Och sen när hon var en vecka gammal fick vi åka ambulans till Malmö, efter MÅNGA timmar visade det sig att hon hade ett allvarligt hjärtfel och även en kromosomavvikelse som gör att de växer saktare b.la.
Vet ni varför han var så liten? Men skönt att han ändå mår bra även om magen krånglar!

2012-09-15 @ 08:15:03
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback