monday evening

2012-09-17 22:43:48 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God kväll kära måndag! :) Så var denna dagen förbi! Fick allt in min uppgift i Specialpedagogik, det är så himla skönt när det är gjort och man känner att man kan beta av det från veckans "to do list" Nu är det bara att hoppa på nästa imorgon så den blir gjord den med. Och sen kan man dra ner på tempot resterande vecka! Försöka klämma in lite träning ska jag hinna med också. :) Ska se om jag hinner ner imorgon en sväng, är dock svårt att få tid till det på Jörgens nattvecka :/ Då barnvakt inte finns. menmen.. Och barnpassning på gymmet verkar inte finnas iaf och finns de så är Linus garanterat för liten.
 
Efter att barnen kom hem från dagis värmde vi lite middag från igår och sen gick William ut för att leka med en kompis. Jag och Linus stannade inne och han hjälpte mig med tvätten, sen fick han ta sig ett bad mot sin vilja. Bada är tydligen väldigt farligt man kan ju faktiskt bli ren och det är ju hemskt då måste man skrika extra mycket, haha!
 
Tittade på Bilar2 innan läggningen för att varva ner. William somnade med en gång. Men Linus höll igång till 21. Han gick väl på överskottsenergi, för han hade knappt sovit nåt på dagis idag. Så det va lite kaotiskt här hemma, men sen däckade han. Tyvärr i våran säng men jag orkade inte hålla på att bråka med han idag. Man får välja sina fighter helt klart, och idag var ingen dag jag orkade bråka med honom. Händer alldeles för mycket i mitt liv så jag vill bara vara dom nära ♥ Får jag ju dessutom sovsällskap inatt!
 


 
{ liten linus }
 

 
{ spelar på mammas telefon }
 

 
{ min fina pojke leker med ninjago }
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh ja fy! På sommrarna vågar jag knappt röra hunden haha, äckliga fästingar!!

Vad hade ni för hund? Varför har ni inte den kvar?

2012-09-18 @ 07:25:11
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Linda!

Ja då är de som här då =) lät som något liknande iaf =)

2012-09-18 @ 07:40:54
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se
Postat av: Moa

Ja man får verkligen välja sina battles! =/
Leo sover hos oss igen, har blivit så efter allt som hänt med Livia, har inte orkat ta tag i det än.. =(

sv. Åh vad tråkigt, var han sjuk eller bara gammal?

2012-09-18 @ 21:13:50
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Moa

Ja får hon göra! Vill bara spola fram tiden ett år, tills när allt är över och vi kan leva lyckliga i alla våra år utan att behöva vara på sjukhuset alltid!! =/

Awh, kan tänka mig att det var jobbigt, men ni gjorde nog rätt som lät han somna in. Han hade det jobbigt och att utsätta honom för något mer hade inte varit shyst mot honom!
Vill ni skaffa hund igen?

2012-09-18 @ 21:35:29
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback