Helgen som varit

2013-04-29 13:08:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har vart en lugn och skön helg med familjen :) Fredagen gick i pluggets tecken och Jörgen grejjade med bilen när han kom hem från jobbet. För den pajjade ju lite i fredagsmorse med, men de va lättårgärdat. Så nu går den som en klocka igen, tillsvidare kanske man ska säga.. ;) Tills nästa sak behöver bytas, men nu tycker jag vi kan få lägga pengarna på annat håll typ som på altanen eller saker till våran prinsessa ♥ 
 
På lördagen kom Jörgen & Sara med en fin present till mig :) Jag fick en gasolgrill + en gasoltub. Presenten var från massa goa människor som jag inte orkar rabbla här med flertalet av Jörgens syskon och mamma och pappa, min bror och mamma bland annat, men ni vet vilka ni är :) Så igår premiärgrillade vi och det va jätte gott :) Kommer bli många sådana dagar i fortsättningen. Vi har även köpt en studsmatta till barnen, som dom fullkomligt älskar ♥ Så där spenderas det många timmar just nu. Igår var dom ute i princip hela dagen, och sen stenslocknade båda två redan vid 19 så den friska luften gjorde sitt. 
 
Idag är det tråkigt väder ute. Regnet bara öser ner, men då kanske man får nåt gjort inne istället. Jörgen går på sin nattvecka idag :/ Skit trist tycker jag. Han kan gärna få vara hemma med mig istället ;) Längtar så tills han ska gå på semester och vara hemma i fem veckor med oss :) Men de är ju ett tag kvar tills dess. Så vi får klara oss ändå. Nu sitter jag med två kompletteringar jag fått, så måste fixa dom och få dom inskickade. Men de ska nog gå bra ändå tror jag. 
 
Annars LIDER jag av världens halsbränna just nu och de bränner ända långt ner i magen. Nej ingen vidare känsla. Kunde knappt sova inatt för de brände så :/ Stackars mig. Nej, om jag ska få nån nytta gjord här kanske så man blir klar nångång. ;) 
 
 
min fina present :)
 
 
premiärhoppar :-)
 
 
Vi grejjade lite ute igår. En duk på de annars så fula bordet ;) 
 
 
Grillat ÄR godast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback