Lördag 130622

2013-06-22 20:19:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej lördag!
Hoppas ni haft en bra midsommar? Det har vi, även om Jörgen fick åka på jobb. Men vi hann med massa go mat & mys ändå =) Sen va barnen så trötta på eftermiddagen så vi satt mest i soffan o myste framför en film med lite popcorn :) Sen somnade dom strax innan 19.

Idag har vi inte gjort så många knop heller. Grejat hemma, tog en tripp till Coop för att handla, köpte nya skor till William för han har slitit sönder sina. Och köpte lite så vi kunde baka en jordgubbstårta till barnens stora lycka. Nu har Jörgen åkt på jobb och barnen precis lagt sig.

Så här ligger jag och tittar på American Idol =) imorrn vankas de kvällsjobb för min del, är rätt nervös eftersom jag aldrig jobbat kvällen innan och inte ens gått bredvid vid på kvällen. Men jag hoppas att de ska gå bra för mig. Jag är ju tack o lov inte ensam undersköterska på avdelningen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback