BF Dagen!

2013-09-18 20:00:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja och ingen bebis =(

Så de blir övertid här.. *suck* Åh, jag som verkligen inte ville gå över tiden, men de är ju tyvärr inget jag kan styra över, den här bebisen kommer väl ut när hon känner sig redo. Hoppas dock på inte alltför många dagar. För nu är jag såååå less på att vara gravid. Ska bli så underbart med en liten bebis i hemmet igen, och det ska bli så underbart att få tillbaka sin kropp igen. Eller en sån simpel sak som att få ta en ipren vid huvudvärk. 
 
Dagen idag har vart lugn. Jörgen lämnade barnen på skola & dagis innan han åkte till jobbet, och jag drack kaffe med en kompis :) Sen tog jag faktiskt tillfället i akt att gå och lägga mig och vila i 2 timmar när barnen ändå inte var hemma och sen dess har det vart full rulle sen dom kom hem. Lagat mat och grejjat lite hemma. Nu är kvällen kommen, och jag har precis lagt barnen för natten, så nu blir de lite Idol :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback