Måndag 130909

2013-09-09 20:23:46 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå måndag =) En ny vecka är här, en ny tung vecka.. För man går bara och väntar på att förlossningen ska dra igång nu. Är 9 dagar kvar till BF. Tycker de kan dra igång nu, för jag är såååå otålig nu. Vill bara träffa våran dotter, märks på barnen att dom är "trötta" på att ha en seg och otymplig mamma med. Jag orkar ju inte alls aktivera dom på det sättet som jag hade velat. Men nu är det inte långt kvar tills vi har henne hos oss. 
 
Annars har helgen rullat på.. William har sovit borta hela helgen hos sin faster, för i lördags åkte han med henne till Universeum vilket var väldigt omtyckt från Williams sida. Och i söndags var hans på kalas hos en klasskompis :) För oss andra har det vart lugna puckar. Jörgen var ledig efter att han jobbat natt i två veckor. Så det va skönt att få ha han hemma lite :) 
 
Nu jobbar han igen, men tack o lov eftermiddag, så jag måste inte flänga som en dåre för att lämna barn på skola/dagis. Det är rätt skönt faktiskt. Har även påbörjat packningen av BB-väskan, nu är det bara lite sånt man får slänga ner NÄR de är dags. Tänk va nära vi är nu!! :) 
 
 
Babysittern vi va och köpte i helgen. 
 
 
Babygymmet har jag tvättat upp och gjort iordning =) 
 
 
*läääängtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback