Tisdag 130917

2013-09-17 13:05:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Tisdag! 

En dag kvar till BF idag. Imorn är de liksom dagen D, så nu är de hög tid att lilla damen fattar att det är dags att komma ut för att entra världen och träffa sin fina familj ♥ Nu är de mycket tjat från speciellt William, "Men mamma kommer hon inte snart, vi har ju väntat JÄTTE länge nu" . Och jag håller verkligen med han, vi har väntat på denna dagen ända sen januari. Nu är vi redo att få hem våran femte medlem i familjen Zetterblad ♥
 
Jag har iaf vart hos barnmorskan idag . Och allt såg fint ut. Vikten står på +26 kg nu. SF måttet ligger på 36, och huvudet är fixerat i bäckeningången. Så inget att anmärka på. Fick en ny tid om 2v om hon inte kommit innan dess, men de hoppas jag verkligen att hon har. Men nu känns de att de är nära, har som ett glädjerus i kroppen . =) 
 
Nu är det dags att hämta hem min små guldgossar ♥ 
Mina pojkar ! 
 
 
39+5 ♥
 
 
Skötbordet :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback