Biomys med Linus ♥

2014-02-02 21:20:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har jag haft lite egentid med min lilla terrorist ♥ Bokade biljetter till den nya Bamse filmen. Så vi åkte ner till stan och käkade på Max, och gick och köpte godis & popcorn och sen myste vi med ett biobesök :) Det va första gången Linus va på bio, och han skötte sig alldeles utmärkt :) Tyckte det dessutom va jätte kul =) Filmen va en timme, så alldeles lagom för en liten kille med myror i brallan :) 
 
Annars har det vart lugna puckar veckan som gott =) Imorn ska jag till tandhygienisten och plågas lite. Ta bort lite tandsten som gör jävligt ont :/ Men de är ingen ide att skjuta på det mer nu, utan se till att få det gjort. Sen behöver jag förbi banken och öppna ett sparkonto till Rebekah så att vi kan sätta in hennes pengar som hon fick i doppresent. 
 
Vad har ni gjort i helgen? 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

så jäkla söt!
vincent såg bamse tillsammans med M förra helgen =)

2014-02-03 @ 12:18:35
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback