1:a Advent ..

2007-12-02 08:46:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det första Advent då =( jahapp .. så känns det ungefär , har ingen julstämningen i mig för fem öre . Sovit skit kasst inatt , men det ju sina anledningar vrf jag inte sover så bra nu mera :( William vaknade 06 och har varit vaken sen dess ;/ vill inte alls sova , och ingen som vill hjälpa mig på morronen så ja får helt enkelt vara uppe fast jag är supermega trött , men så är det ju me barn så det får gå .. Annars ska jag inte göra så mkt idag , har tvätt tid , men får se om jag orkar tvätta .. funderar iaf på att gå ut och gå , och rensa tankarna lite , känns som att jag behöver det just nu faktiskt . Känns som att det är mkt jag behöver , men mycket av det känns så otroligt långt borta :(

Vet inte vad jag ska göra :(

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Usch låter inget vidare....
Men en promenad brukar hjälpa det gör det för mig ialf när tankarna blir lite tunga så måste de rensas!
Skickar ett par kramar till dej!
Och hoppas dagen blir bättre....

2007-12-02 @ 09:37:52
URL: http://mezzie.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback