1:a December 2007

2007-12-01 10:38:39 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Oj , tänk att det redan är första December ;D Jag öppnade första luckan i min adventskalender , och det var en svampbob chokladbit ;) och den va jätte smarrig , bra start på dagen va? Choklad .. hahhaha .. William har sovit hela nätter hela veckan , imorse vaknade han halv 6 , o käkade o sen sov han vidare till 9 med hjälp av speldosan han fick i dop present , den är grejt . hjälpte han att somna gött imorse , så jag fick sova lite mera :)

Älskling har åkt till Vårdcentralen för en liten stund sen , han har så fruktansvärt ont i sin arm , får väl se om dom hittar vrf han har så ont , och hoppas att han kan få nått för det . idag blir det en ganska lugn dag , och det blir nog att jag stannar hemma ikväll , hade gärna kommit Mia , men jag vill inte lämna bort william när hans mage är så här knas =( Hoppas du förstår?
Det får bli en myskväll istället , med nån go mat , och lite godis o sånt efteråt :)

William har somnat i babysittern , så jag skall passa på att göra lite nytta här hemma .. :-)
Tänkte slänga in julkortet vi gjort =)


image130

Kommentarer
Postat av: mezzie

Naaw vilket super fint kort =)

2007-12-01 @ 12:05:33
Postat av: Mia

Självklart förstår jag gumman, hade inte heller velat lämna bort mitt kid ifall han/hon inte mått bra. Men om sötisen blir bättre under dagen är du hjärtligt välkommen självklart=) vi får festa tesammans under jul i stället...hihi

2007-12-01 @ 12:45:03
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Lina

halkade in här via FL.. Fint julkort!! :) Och fin blogg me förresten.. här kommer ja kika in igen!

Ha en bra helg!

2007-12-01 @ 15:33:29
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback