28 December ..

2007-12-28 17:51:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


TjoHej .. :-)
Igår somnade jag första gången redan vid 7 tror ja , sjukt trött , vaknade runt 21 igen o sen gick jag o la mig igen vid 22 , och då sov jag för natten , vaknade vid 5 (då hade william sovit i 10 timmar) av att han låg o gnydde o verkade vilja ha mat , men han va inte vaken heller , men gav han ändå , o han käkade upp nästan hela flaskan i sömnen då :p hehe . sen sov vi vidare till kl 8 . sen var det dags att gå upp , för Williams mormor skulle komma och hälsa på oss , hon kom vid elva , o sen tog vi en sväng ner på stan , jag köpte en ny tröja på Gina , och ett par nya skor på Din Sko .. sen blev det lite nya nappisar till Lilleman , o glass o kolasås till mig *mumsfilibabba* ska jag käka ikväll ;D hihi .. Nu håller jag på att tvätta , mamma har åkt hem , william fick sin julklapp av henne med , en boll med olika hål i , som man lägger i olika klossar i :-) han är lite för liten för den just nu , men en dag kommer han säkert tycka att den är jätte skoj . Ska fixa lite mat nu då jag knappt ätit idag , sen blir det att fortsätta med tvätten :-)

Fortsätt Kommentera !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback