Älskling .. (v)

2007-12-23 00:19:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ååååh va han är gooo min älskling .. Han åkte iväg innan skulle ut o kika på stan lite , sen kommer han med mat från Max till mig , En go Hamburgare , o pommes med min älskade goooda smälta Cheddarosten som han vet att  jag älskar . Ja visst är han underbart snäll min sambo?

Annars har man inte gjort så mkt ikväll , tvättade fram tills 22 ungefär , fast att tvätt tiden va slut kl 20 , men jag behövde få allt upptvättat så jag fortsatte iaf , då får dom väl gnälla isf .. Men nu har både vi & william rena kläder , så nu kan han spy bäst fan han vill , nu har jag iaf ombyte till han . imorn tror jag att min älskling ska åka o köpa julklapp till mig , nyfiken på vad han ska köpa , har iaf önskat mig nya kläder , och underkläder o en webkamera . :-) Sen lite saker till hemmet är ju oxå skoj att få :-) *ler*

Nu ska jag gå o knyta mig , trött som fan nu .. , Älskar dig mitt hjärta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback