Flyttat ..

2007-12-14 22:18:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja inte kunnat skriva så mycket idag , för det har vart fullt upp .. Va o lämnade William hos Nathalie då hon passa han , o sen åkte vi till Vänersborg och hämtade Daniel , sen blev det hem o starta med flytten , hade ju inte packat så jätte mycket så medans killarna bärde ner möblerna så packade jag och Jessica . så nu är nästan allt flyttat . bara datorn kvar , då vi inte har fått vårat internet flyttat till nya lägenheten än så flyttar vi inte datorn heller , eftersom vi har denna lägenhet kvar tills års skiftet så är det ju ingen brådska heller , så tänkte att jag skulle gå hit o skriva ett litet inlägg ;D hihi . Imorn har jag sovmorron , o den jäveln som väcker mig , dödar jag . william ska nämligen sova hos Nathalie så jag får sova på morronen , plus att jag kan grejja hemma :-) göttgött :) hihii ..

Ska strax gå hem o käka , o koppla in TV:en så man kan kika på ngt , har ju köpt godis oxå som jag skall smaska :) skriver kanske en rad imorn om jag hinner , som sagt så har jag en del att pyssla med den närmsta tiden , så skriver jag inte så vet ni varför :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, denna gången beror de på flytt. Förra gången på att du låg inne o födde ut gullisen:) haha, alltid är det något! köss

2007-12-14 @ 23:16:44
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Mezzie

ÅH vad kul att ni redan flyttat :-)
Kommer nog bli alldeles jätte bra,får visa sen hörre ;-)
Och hoppas du fått en go sovmorgon idag :-)

2007-12-15 @ 09:09:14
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback