Fredag , 14 December ..

2007-12-14 12:11:01 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jaha , då var det åter fredag , fick sova tills kl va 8 idag , men va jätte trött så jag ville inte alls gå upp idag , ändå gick jag inte o la mig sent igår . menmen så kan dt vara . inte gjort så mkt nu på morronen mer än att leka med william och fixa med adressändring eftersom vi flyttar nu , ringt o gjort lite annan nytta oxå . Tänkte packa lite skit sen oxå , så man får dt gjort , dt är såå jävla trist att flytta så dt finns inte . men dt är skoj när man får packa upp :) och inreda hemmet precis som man vill ha dt även om dt kommer vara rörigt ett tag .. men sen kommer dt allt att bli fint , iaf när vi fått byta tapeter o skit . så nu håller man på att tvätta oxå , så nästa gång jag tvättar blir dt förmodligen i tvättstugan i det andra huset :-) Strömmen är iaf på där borta nu :-) Hoppas på ett bra år 2008 iaf :-) och att vi ska trivas massor där .

Marielle ville att jag skulle lägga in en bild på Barbordet som jag säljer så lägger in en här ;

image155


image156


image157


Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken gullig son du har! :)

2007-12-14 @ 13:14:39
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: marielle

vi är ute efter ett litet runt eller fyrkantigt som vi kan ställa i ett hörn, men du får nog det sålt snart iaf =) ur gullig son du har, hur gammal är han?

2007-12-14 @ 23:14:54
URL: http://Theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback