JuulAftoon ..

2007-12-24 08:38:37 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då var det Julafton nu då .. :)
Dock känns det inte som Julafton eftersom det inte finns snö inte , men när hade vi en jul med snö sist egentligen? Så man är väl nästan van vid en grön jul . Fast måste erkänna att jag tycker allt att det är lite tråkigt , om inte annat så för alla barns skull . Vill ju att en egna barn ska få en sån jul som man själv hade när man var liten , kunna vara ute o bygga snögubbe , och åka pulka . men det är ju lite svårt med detta skitväder =/

Vaknade runt 7 tiden , för då va william trött på att sova så han ville komma upp till mammsen och pappsen .. käkade lite granna , men verkade inte vara så värst hungrig , men lite åt han iaf . sen gick jag o tog mig ett bad , det va super skönt , o sen såg jag att William o hans pappa hade somnat i sängen , så söta är dom .
Så då satte jag mig här , för att inte väcka dom . när dom sover så sött :-)
Tänkte jag skulle börja fixa mitt hår sen o blåsa det torrt , det tar ju en stund när man har så tjockt hår . Vill ju att det ska vara fint idag :) så man ser lite fräch ut , synd att jag inte hann färga mitt hår bara menmen...

* ~ GoD JuL ~ *


image130

Kommentarer
Postat av: Sanna

God jul! :)

2007-12-24 @ 08:42:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: T

♥Goood jul!!♥

2007-12-24 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback