Lite Bättre ..

2007-12-02 12:34:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är det väl lite bättre , vi har pratat ut om det mesta om hur jag känner o så .. och vi har väl inte mått så bra varken jag eller J , + att det vart ganska frustrerande för oss båda med Willes mage , sen kramades vi o pussades så nu känner jag mig mycket bättre . Tänkte att vi skulle göra nått trevligt ihop tillsammans för en gångs skull , vi behöver det nu när det vart som det vart under helgen .. tänkte hyra Sagan Om Ringen 2 . 1:a filmen såg vi ju förra helgen , men 2:an kommer ju inte idag :( nej nu ska jag fortsätta med tvätten , ville bara att ni skulle få reda på läget mellan oss ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott att d är bättre! =)

2007-12-02 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback