Lördag , 8 December ..

2007-12-08 11:54:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då vart det lördag igen , somnade igår i älsklings knä , så jag gick o la mig , va så jävla trött , William sov hela natten , vaknade nån gång men då gav jag han bara nappen o stoppa om han igen så somnade han om , och vaknade 07.30 imorse o åt lite . sen fick han ligga mellan oss o gosa lite , o somnade om till 10 , det va gött att få sova lite till , numera räknas ju sovmorron att man får sova till typ 8 :p haha .. Men man har ju vant sig vid att vara uppe tidigt på morronen , när jag var gravid så funderade jag mkt på hur jag skulle klara att komma upp på morronen eftersom jag alltid vart en sån person som älskat att sova länge , men inte nu längre . Idag ska vi väl inte göra så mycket , Älsk ska köra bort vårat gamla soffbord till Jessica så vi blir av med dt , får lite mer plats i vardagsrummet då :) sen ska han iväg ikväll och spela , så jag och lilleman blir ensamma hemma .. lite tråkigt faktiskt =/ men men , han får ju pengar så det får gå .. Pengar behövs ju nu i juletider , då vi knappt inte köpt några julklappar än , bara 2 st till William , så det ska ju köpas mera , o för det behöver man ju pengar .. nej nu ska jag gå o kika lite på tv . Hörs sen ..

Kommentarer
Postat av: Christina

Har din son börjat sova hela nätter helt nu?

2007-12-08 @ 19:01:12
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback