Middag , Mums Filibabba ;D

2007-12-06 14:25:55 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Håller på med tvätten för fullt , sista maskinen går nu ;D Skönt sen är jag klar med den skiten , Älsko står i köket och lagar middag till oss , det blir potatis , bruna bönor o bacon ;D Mumma , är verkligen hungrig som en gris nu . Det har inte blitt nån Frulle för min del idag .. Sen ska jag gå ut och gå med Mia , Wille får nog följa med beroende på hur älskling jobbar idag , om han ska jobba . Det vet jag inte än .. Annars får han gärna vara hemma med sin pappa lite så jag kan få komma ut på egen hand :-) hehe . Ska hämta ett paket som kommit till mig och posta ett brev :)

Fick en kommentar i förra inlägget då han/hon undra hur jag & J träffades , Jo det ska jag berätta ..
Att vi träffades under den tiden jag bodde på Behandlings Hem i här i Trollhättan (Bodde där för jag hade taskiga hemförhållanden) och vi hade snackat en del på nätet oså , och på den tiden var jag rökare , och hade ingen som kunde köpa ciggaretter till mig , så jag ringde han och frågade om vi kunde ses , så vi möttes upp på Statoil , o på den vägen är det .. och se hur långt det har tagit oss , ett underbart förhållande , förlovade sen snart 3 år tillbaka . och världens underbaraste son , kan man va annat än lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej. Måste bara säga att din son är väldigt söt. har själv en dotter som är 7 veckor, helt underbart.

2007-12-06 @ 14:52:19
Postat av: Elina

Tack Marie.. Puss & kram Elina :)

2007-12-06 @ 21:41:05
URL: http://elinavaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback