Natten ..

2007-12-04 23:40:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja nu va klockan mycket såg jag , så jag tänkte att jag skulle gå o pussa min son i pannan och sen krama kudden lite granna , eller ganska mycket fkt , är trött som tusan o sitter bara o jäspar hela tiden , så det känns som att det är dags nu . Älskling kommer ju inte hem på ett par timmar ändå , så det är ingen ide att sitta vaken och vänta på honom  :( Får hoppas att William sover länge för hans skull , så han inte väcker sin kära pappa som jobbat så sent , han ska visst jobba så sent hela denna vecka verkar det som . och på lördag ska han spela , så då ser vi inte så mycket av han då heller , men efter denna helgen så ska vi väl få våran älskling tillbaka , hoppas jag iaf .. :)
Nej nu ska jag krypa ner i sängen , god natt kära läsare . vi hörs imorn .

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jo det tror jag nog att du vill ;) Se C naken :D Haha ;)

2007-12-05 @ 11:21:22
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback