Nya Lägenheten ..

2007-12-16 10:59:20 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja börjar få liiiite ordning där hemma :-) har tagit kort , men glömde kameran hemma så jag kan inte lägga in korten just nu , det får bli vid ett senare tillfälle . blä inatt har jag mått skit , vi käkade köttfärs rulle igår eller jag gjorde , vilket slutade med att jag låg på toa o spydde inatt =( så kul va dt , men nu mår jag bättre . ska till stan o shoppa julklappar sen med Emelie (: , william sov första natten i nya lägenheten nu med , och det blev en 12 timmars natt , heheh .. så duktig han är min pojk .. nu ska jag hem o äta frukost . Hoppas internet kommer igång i nya lägenheten snart så man slipper gå hit varje gång man vill låna datan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback