Onsdag , 19 December ..

2007-12-19 20:29:11 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Onsdag idag då , william har börjat o sova till halv 9 varje morron nu , skit skönt . känner sig inte som en zombie varje morgon numera :-) heheheh .. sen har man inte gjort så mkt idag , vid 4 gick vi till willes farmor . anna o jonnah kom o mötte oss ;D sen gick vi till Hemköp o shoppade lite , pappsen ville ha pepparkakor ikväll . höhö . så nu är vi här så ja passar på att låna datan lite , medans man kan så jag kan blogga lite så ni vet vad som händer i mitt lilla liv , dt blir ju inte så ofta jag kan göra dt nu , men när internet kommer igång hemma så kommer jag blogga massor igen , ;D hihi .. imorn ska vi hem till elin på fika , o sen ska jag baka tacopaj med jonnah :) ska bli jätte gott , inte käkat dt på skit länge , nu ska jag gå o pussa på william .. <3 kraaam

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet faktiskt inte hjärtat :/ Konstigt. Menar du din visningsbild eller headern? :/

2007-12-19 @ 22:16:39
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Liza

Ska bli kul när ni får internet hemma igen så det blir mer att läsa =)

2007-12-20 @ 13:02:39
URL: http://www.nogg.se/LisaDahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback