Onsdag , 5 December ..

2007-12-05 15:25:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det Onsdag igen , och vi är i mitten av vwckan redan , shit asså .. vart tar tiden vägen?
imorse vaknade william kl 4 , o tror ni jag va pigg då eller? det kan jag säga att jag INTE va , men det va han och inte ville han somna om igen , det tog sin lilla stund innan han blundade o sov en stund till . Starx efter 10 gick vi upp sen , då va pappa J vaken , han va hemma väldigt sent inatt nämligen vid 3 tiden , så vi ville inte gå upp och störa honom . kom en Julklapp till Wille på posten idag ... Bäddsetet till sängen som jag beställde ;D Strax efter 11 gick vi och mötte Åsa och hennes små söta barn (: Vi fick Julkort av henne som hon tatt på barnen , det va jätte fint . Så nu pryder det vårat kylskåp så fint ;D Va och handlade lite smått och gott på Hemköp , lite sånt som behövdes hem , och när jag kom hem såg jag ut som en slickad råtta :p jag va dyngsur , men så går det när man ger sig ut i regnet , nu har min lille plutt precis somnat , så jag ska göra lite nytta här hemma ..

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Jaa förbannade väder!
Vill ju hellre se snö än detta regnande ialf!
Bläää...
Och nu ska man själv ut i fina vädret :-S
Usch tur det finns regnkläder säger ja!
Ha en fin eftemiddag!

2007-12-05 @ 15:45:09
URL: http://mezzie.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback