Säsongs Avslutning ..

2007-12-11 22:25:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


ja då var även Desperata Hemmafruar slut för säsongen =/ så nu finns det verkligen inget att se på tv förän till våren igen .. det är la tur att jag har min blogg att fördriva kvällarna med ? :p eller vad säger ni? Vad skulle man annars göra lixom? Inte gjort så mkt mer på kvällen , william har vaknat för att äta o sedan somna om igen , han har vart en riktig sömntuta idag . men det är väl skönt att sova oxå , han kanske samlar krafter så han kan busa gärnet imorn :p haha . jag tippar på det :p min busunge . <3

Nu ska jag göra ngt annat :p

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha han samlar krafter tills han kan komma hit å busa :D

2007-12-11 @ 23:41:28
Postat av: Nathalie

mäh hela kom inte med :O

jörgen sa att wille saknar sin favvo faster förut ;)

2007-12-11 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback