Sena Nätter :/

2007-12-06 00:18:20 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja det har blitt en hel del sena nätter nu , iaf denna veckan , då älskling jobbat så sent , hatar att gå o lägga mig ensam så då sitter jag hellre uppe tills ögonlocken trillar ner på mig . Det gör dom väl snart men tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag kryper till kojs . Undra hur Wille sover inatt , om han sover hela natten eller om han ska vakna o ha sig , Hope not . Jag vill sova när jag väl går och lägger mig , vill gärna att han sover länge , så hans pappa får sova när han väl kommer hem , stackarn få sitta o köra så här sent , tycker inte om att han gör de?
Tänk om han skulle somna ? det är det ingen som tänker på ? kör o håll käften ungefär verkar det som =/ Hoppas han kommer hem oskadd iaf , Har pillat lite med en video till Frida , det va skoj , man hade ngt att göra för en liten stund (: *Fniss* nej nu ska jag gå o borsta mina tänder o krypa ner i sängen , höres imorn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback