Suris Bääbis ..

2007-12-08 15:42:09 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja han har vart lite små kinkig må jag säga , det började väl när jag skulle bada honom , han tyckte inte alls att det va poppis alls , bara skrek o skrek , så det fick bli snabbt . sen gick vi o la oss i sängen o wille fick lufta rumpan lite :p heheh .. så busa han me Philip i camen , visa sina talanger för honom , visade väl hur duktig han är som kan få in nästan hela handen i munnen .. ja visst är han duktig min son? sen börja han kinka som vanligt när han är trött , så då gick jag o la han i sängen o stoppade om honom lite , så nu ligger han och sover min lilla fjant . får väl se hur länge det varar , ne nu ska jag sätta mig o vara social mot min sambo som nyss kom hem ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback