Tisdag , 4 December ..

2007-12-04 11:35:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då vart det Tisdag igen då , William sov till 7 imorse , då ville han ha mat , o sen somna han om och sov till kl 9 . Skönt de va att få lite mera sovmorron (: det var ju inte helt fel kan jag ju säga .. Så nu är man väl lite mer utvilad än jag kände mig igår . Skönt Skönt (: , Hmm .. Vad ska man göra för ngt idag då tro? Jag har faktiskt ingen aning , kanske skulle vi gå ut på promenad i eftermiddag så man hittar på ngt och inte bara sitter hemma :p Är ju skönt att komma ut och röra på sig lite , kanske ta en promenad ner till stan .. Williams första Julklapp kom med posten idag , en jätte söt Body med trycket "Made in Bed" .. Skit Söt va den (: .. nej nu ska vi snart äta mat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback