Baaaaaaad ;D

2007-11-28 22:33:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja i förmiddags tog jag och william bussen ner till stan , och mötte jessica utanför oden , så gick vi upp och käkade lunch på oden Cafeet , både jag & jessica åt pasta Fläskfile . Det var riktigt mumms , vill jag lova . William tjötade på som bara den , som han brukar göra , han gillar att prata en massa hela tiden , mammas lilla tjötröv ;D sen kollade vi lite på bland annat Kappahl , hitta inte ngt direkt ;/ får hålla lite i pengarna me , nu när Julen närmar sig så man har råd att köpa Julklappar oxå :-) Har vart iväg och handlat på Maxi idag oxå , Nathalie var här o passade william medans vi var iväg . köpte lite hundmat o tamponger , eftersom jag har fått hemska veckan =/ men men .. sen blev det lite annat oxå :p Har precis kollat klart på Grey's Anatomy , fan vilket hemskt avsnitt , ja börja nästan att grina till slutet , o hemskt att det var säsongs avslutning , nu får man ju vänta massa länge innan det börjar igen , ne nu ska jag betala lite räkningar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback