Baby Massage ..

2007-11-12 19:19:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag har jag och William vart på Familje Centrum och vart på Baby Massage , vi masserade benen idag , o william fullkomligt älskade det , såg verkligen hur han låg o njöt när jag masserade han små ben ;-) Skrattade hela tiden , o bara myste , det är så underbart att se han skratta och se hans vackra leende , det värmer verkligen i mitt hjärta när han är så glad :-) Sen var det lite mera bus , för kl 16 , är det Unga Föräldar även det på familjecentrum , och då var vi ju redan där , så det var bara att traska ut ur rummet så va vi ju där , vi fikade även lite , med macka o saft .

Nu är vi hemma , William somnade på vägen hem så jag flyttade bara över honom från vagnen till sängen , så där ligger han och snuttar kudde just nu . får la se när det behagar han att vakna , tänkte att han skulle få sig ett bad sen efter att han ätit , han har spytt lite granna idag , så han luktar inte så gott , spydde även ner mina kläder , SKITUNGE ;D , men det är ju sånt som hör till :-) Bokade även tvätttid när jag kom hem så på torsdag skall det tvättas , fick klämma in det emellan mina tandläkarbesök :p hahah . så denna veckan är inte alls rolig för min del . nej nu ska jag kika lite tv medans han sover ..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad härligt det lät med babymassage!
Fin blogg!!

2007-11-12 @ 19:25:57
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: S A B I S E N

naah! gulligt!
*S*

2007-11-12 @ 19:30:09
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: sannaminaord

Vad roligt att du tyckte om min blogg! Tack så mycket och detsamma, din är ju också tjusig! :)

2007-11-12 @ 22:02:50
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback