Besök hos Farmor & Farfar ..

2007-11-13 21:59:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Efter att William vaknat från sin tupplur strax efter fyra , så började jag packa Williams skötväska med det vi skulle ha med oss , så klädde jag på oss , och sen traskade vi iväg till Williams farmor och farfar , eftersom willes faster fyllde 20 idag , så tänkte vi att då kunde vi hälsa på lite . åt lite blåbärspaj med vaniljsås som jag älskar . bästa jag vet , är en riktig pajmänniska , för det e ju såååå gott !! :-) Sen har vi busat lite , jag & Liam tältade nere hos Helen i hennes vardagsrum , för er som inte vet vem Liam är så är det Williams snart 2-åriga kusin , och han är en aning tokig , men bästast i hela världen :-) Sen följde vi med hem till Jessica eftersom willes vagn stog där . så vi väntade där tills pappa Jörgen slutade jobbet och kom och hämtade oss , så nu är vi nyss hemkomna och william ligger o kramar kudden ;-) hehe ... ska jag nog oxå göra snart , ska bara äta lite kvällsmat strax :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback