Dop Klänning

2007-11-20 21:55:45 Dagboken
» Kommentarer(2) «


I förmiddags gick ju vi som sagt hem till Jessica , fikade lite med kaffe och kakor . det va mums , liam fikade ju oxå såklart ;D sen gjorde jessica lite mat som hon bjöd på , spagetti o köttfärsås *Mums* busade massor , sen gick vi upp till willes farmor o farfar lite , ja o jessica åkte iväg o hämtade ut paket , hämtade ut williams dopklänning o i paketet låg hans dop present från min gudmor , han fick 500 kr av henne , så snällt så . så imorn blir det ner till stan och öppna ett konto åt honom :-) ska även iväg till överby o köpa en kostym till honom som han ska ha på kalaset efter dopet :-) har ju en rabatt kupong på H&M på 50% , så då kan jag ju fynda lite ;-) William testade även Liams gåstol idag och han älskade den , han blev vansinnig på mig när jag lyfte ur han , haha min knas pelle .
Jag har en riktig mamma gris här hemma oxå , ska BARA vara hos mamma heeeeela tiden . ja va säger man? Imorn ska jag träffa prästen oxå , men jessica får följa med mig , för J kunde inte för han jobbar då =/ och jag tänker då fan inte gå dit ensam , nepp nepp , hon får följa med :-)


          

           

Kommentarer
Postat av: sabrine

älskar bebisar :)

2007-11-21 @ 23:06:23
URL: http://stoltmuslim.blogg.se
Postat av: Anonym

stackars liten sitta i en gåstol och vara så liten den är väl från 8 månader? han är väl inte så gammal?

2008-02-06 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback