Fika

2007-11-27 19:47:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja vi gick ju iväg tidigt imorse , skulle ju möta elin o naima vid möllan klockan 9 . så tog vi en promenad ner till stan , fick ju vara i tid så vi kom med bussen till Överby , och det gjorde vi denna gång , det va inga andra med vagn som skulle med . sen gick vi till Briggen och fikade , vi var 11 Mammor som träffades idag , det va riktigt skoj att det kom så många .. så vi fikade i massor och tjötade massor oxå :) pratade om allt mellan himmel o jord ;D

Sen kom pappa Jörgen och hämtade oss efter att han slutat jobbet så åkte vi hem och jag ställde mig i köket och gjorde iordning Lasagnette ;D *Mumma* Nu har min älsk precis gått o lagt sig , han mår inte så bra , hade mkt ont i sitt öga , han fick aska där i idag :/ varm aska :( *tykka synd om* Nej nu ska jag slappa i soffan , Ja har ont i ryggen =(


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som om du har haft en trevlig dag idag :D

2007-11-27 @ 23:37:56
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback