God Natt

2007-11-08 22:52:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu tänkte jag att jag skulle gå o krama kudden , men först ska jag göra mig en kopp te . Måste sova lite nu , innan det är promenad dags imorgon :-) Måste samla lite krafter juu , hoppas det inte spö regnar imorn bara =/ Älsk har precis kommit hem från jobbet oxå , ska gosa lite med han innan ja sussar för natten .. så blev ja påhoppad av min älsklings vovve , min underbara lilla Rocky , eller aah han är ju inte så liten , utan ganska stor , men han är min lilla bäbis , och det kommer han alltid att vara , MATTES ÄLSKLING !!


image81

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag springer & bjuder dig på det alldeles strax, är du vaken när jag kommer vid 5 inatt? :D Haha

2007-11-08 @ 23:37:53
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback