Grey's Anatomy X 2

2007-11-14 22:12:20 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja det är ju onsdag idag och mitt favvo program på tv x 2 , kan det bli bättre , Dubbelavsnitt Grey's lixom , nej det kan inte bli bättre . =) Efter att vi vart hos J's mamma idag en sväng gick vi bort till Åsa , gick bort till lekparken så Thea fick busa lite i snön , William sov hela tiden , lite drf jag gick ut oxå , så han kunde få sova , eftersom han knappt sovit nånting under hela tiden vi vart hos hans farmor o farfar . Han somnade med en gång när jag la ner han i vagnen , det ni =p hahah .. sen sov till klockan va 7 , o då var de matdags , sen ställde ja mig o lagade lite mat , hungrig som ja va , eftersom jag inte ätit ngt på hela dagen , konstigt nog så ringde älsk när jag höll på med maten , o sa att han va hungrig .. så då gjorde ja mat till min kära sambo oxå , han jobbar fof , men borde väl komma hem snart tkr jag , *me miss him*  William sover sen nån timme tillbaka , tänkte gå o sova efter Grey's Anatomy , nej nu börjar det strax igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback