Grey's Anatomy

2007-11-07 22:12:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja eftersom det är Onsdag så är det Grey's Anatomy som vanligt , Älskar verkligen den serien , den bästa som går på TV just nu .. hehe ;D Har badat william ikväll , han plaskade som bara fan och skvätte ner halba badrummet ungefär , jävla busunge . så det blev att torka golvet i badrummet sen vill jag lova . Han tyckte väl att hans mamma behövde torka golvet , sen busade vi lite en stund , o sen va det matdags , o sen kallade John Blund på mammas älskling :-) Så nu ligger han o sover och har gjort sen 21 .

Tänkte att jag skulle försöka att slänga ihop någon kvällsmat oxå , ska ringa älsk o kolla vad han är sugen på ..
Jag är faktiskt lite sugen på stuvade makaroner ;D *Mohahhahah* , nä jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt , varma mackor vore ju lite gott oxå , ja det e svårt de där , kom gärna me tips? :)


Ska slänga in lite kort med ;)

                         

image77

Kommentera dååååååå!! ;)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka underbara bilder på sonen!!

2007-11-12 @ 19:27:05
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback