Hemma ..

2007-11-30 18:28:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är man äntligen hemma igen *puuuh* Allt gick bra hos tandis , dom fick gjort en halv rotfyllning . det frog ut på tiden så , så dom hann inte :/ men fick en ny tid den 8/1 2008 , hoppas jag slipper betala då , det skulle visst vara gratis i ett år till för mig , hur som helst , skulle jag få betala så får jag lägga upp en avbetalningsplan med dom . för jag kommer inte ha råd att betala hela summan på en gång :/ man är ju inte gjord av pengar speciellt inte då man har barn , det är inte billigt ska gudarna veta ..

Sen gick jag och mötte Mia & Malin , eller rättare sagt dom mötte mig , så gick vi till Phasa Thai , o käkade ThaiBuffe . Gott som bara den , ja åt la inte så mkt , va inte så där jätte hungrig direkt . sen gick vi o kollade olika frisör salonger eftersom jag skulle klippa mig , hitta en till normal pris , hår & skönhets huset fick det bli , där tog dom bara 140 kr , vill helst inte slänga ut en förmögenhet bara för att bli av med lite hår :D haha ..  sen gick ja till Apoteket o köpte Minifom droppar till wille , hoppas hans magont släpper , haft ont 2 dagar i rad nu , så får se om jag kan gå på Mias fest imorn , vill inte lämna william om han har så ont .. :/ vi får se hur det är med hans mage imorn :/  nu sitter jag bara här o fördriver tiden , wille har somnat en stund .. lite skönt för han va äckligt mammig innan , fick inte gå en meter utan han .. knäppis :p

Slänger in några kort på min tomte nisse ;)

                            

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken liten söt tomtenisse! =)

2007-11-30 @ 18:57:04
URL: http://www.nogg.se/LisaDahlberg
Postat av: Linda

Naaw stackaren.. Hoppas han blir bättre då :) Fin tomtedräkt.. Köpt på hm ?

2007-11-30 @ 20:25:25
URL: http://Pallekuuling.blogg.se
Postat av: mezzie

Usch då, stakars liten.. Men ´minform dropparna var super vad jag komme rihåg :-P. B hade magont som bara den när hon var liten och de lindrade super...
Och en sååå söt nisse är han!
Kram

2007-12-01 @ 10:07:38
URL: http://mezzie.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback